Saturday, May 29, 2010

...bunga2 cinta...


Hai semua...hari ni n3 aku psal bnga...mksud2 bnga...bunga2 pun ada mksud tau...jd,kalau nk ng bnga kt org ..kna la tau mksudnya...romantik gtu...heheheh...jgn plak main bg je...kalau dua dua pihak tak tau mksud,xpe la...tp kalau pha yg mnerimanya tau mksud,perang besar nti...heheh(kalau slah pilih bnga la...)...jom tgk mksud bnga2 ni...

Ros kuning-cemburu




ros merah-cinta




melur-lemah lembut



tulip merah-cinta sejati



teratai-pemalas



bunga matahari-angkuh



bunga raya-lambang kecantikan




lily putih-kesucian



lavendar-kasih yang utuh



daffodil-curang



camelia-terbaik



buttercup-keanak-anakan



carnation-cinta pertama



apple blossom-kau yang pertama



daisy-kelembutan

7 comments:

sayangsayangibu said...

banyaknya bunga...buat mandi munge boleh?wangi satu badan...

ezzyra said...

boleh2...nk wangikan blog ni td...tp jgn slah pilih bnga ye...hehehe

AdryDaud said...

Salam... nk lwn dedaun alam ke apa ni? Yg bnga melur tu bkn la dik ooiii... Yg tu namanya bunga melati. Tak kn x penah tgk bgna melur lagumana bentuk dia. Kat umah blambak bnga melur tu.

ezzyra said...

alaaa...dedaun alam xde mkna bnga....n3 bnga ni dr sdut yg lain plak...hikhik...psl bnga melur 2..silap donlod...kikikiki...

Kak Rosaliza said...

salam .... baru kuar bunga melor yg betul...

AdryDaud said...

Hehe..dedaun alam foto original(snap sndiri). Yg tu br betul bnga melur yg asli. Kalo ada bnga melur susun tu lg cantik.Sblm ni abe nk buat n3 tp gmbr bnga melur susun tu tak clear.

ezzyra said...

nk snap sndiri xde kmera cnggih...hehehe