Wednesday, May 19, 2010

...experiment pertama d kl...


hri ni aku msuk dpur...buat experiment d kl...hmmm...tp sbab first time aku msuk dpur kt cni...aku buat desert biasa je...x berani lg nk cuba yg lain...lgpun yg ni dh slalu aku buat,alhamdulillah mnjadi...klo kt penang aku gna agr2 serbuk tp untuk desert kt kl ni plak...aku gna agar2 kering..hehehe..agar2 kering kot nmanya..kakak aku kta xde agr2 serbuk kt kdai yg dia bli...klo gna agar2 serbuk sng ckit...klo pakai yg kering leceh ckit sbab kna tapis dulu...kt cni jgak aku gna marjerin...biasanya aku gna mntega...rsanya tetap sdap tp lain ckit klo gna mentega sdap marjerin dan mentega baunya lain...disebabkan aku msih x biasa dgn dpur umah kakak aku kat kl...trpaksa la aku menyusahkan dia utk mncari suma bnda yg diperlukan...maaf ye kak...resepinya ttap sama dgn agar2 roti yg penah aku buat cma kali ni xde biskut oreo....dan alhamdulillah...anak2 buah aku kt cni ska mkn dn duk request srh buat lgi....hehehe...klo org ska...hti pun snang...kikikiki...(ada kna mengena ke?)~~

tp aku sbenarnya x brape puas hati dgn experiment aku ni...hmmm....aku dh ktandusan idea nk conteng2 atas desert 2...hahaha..jujurnya mmg aku ni x kreatif...main belasah je....hikhikhik...

2 comments:

AdryDaud said...

Awat la buh gmbq kecik sgt?? Nk tgk sdp ke tdk pn tak nmpk ni..huhu.. Nk rasa dh sah2 tak leh sbb jauh.

ezzyra said...

hehehe...sje2 nk boh gmbr kcik2...hehehe...nk boh suma gmbr dr suma sdut...klo ltak besar2...byk plak pkai space...heheeh