Monday, May 31, 2010

...going home tonite...

waaa....ni petang trakhir kt KL...byk yg nk di updatekan...tp kesuntukan masa plak hr ni....hmmm...ape2 pun mcm dh aku buat kt cni kecuali 1 je yg dh lma x terbuat...hehehe...jhit bju....hahaha....ape la aku ni...duk dpn lappy lma2 bleh plak...nk jhit bju yg skejap pun aku x buat...huhuhu...sbab x strt lgsung...kalo dh strt ckit...mybe ada potensi utk siapkan....

mlm ni aku naik tren sorang2...rsanya last time aku naik tren sorang2...thun lpas...dri Tnah Merah-KL sentral...tp mlm ni...perjalanan aku pendek ckit coz aku akn trn kt G.Musang...kul 6++ dijangka smpai sana....semoga prjalanan aku mlm ni lncar...aku jgak sgt berharap...aku x tdo time dh smpai kt G.Musang nti...mklumlah...x penah trun kt stesen lain...

smalam sblum tdo...smpat la skype,kmen2 kt fb,komen2 kt blog,blogwalking....time komen2 kt fb....dpt lak tau kwn aku sdang bhagia....hehehe...srnok tgk diorg 2...lbih2 lg...plihannya plak rkan blogger aku gk...syok tgk diorg...smoga korang hepi ye...hehehe

Pagi td...tlong2 akak aku buat nasi kerabu..akak aku ni mmg terer buat nsi kerabu...sdap btol...pstu ktorang p mid valley...smnjak aku pegi mid yg kwn aku 2...byk kali plak aku dpt p mid...hahaha...aku bli eskrem...dh lma x mkn eskrem...hehehe...

rsanya itu je kot utk hr ni n hri trakhir aku d KL...mybe aku akn dtg cni lg nti...tp time aku dtg cni...bilangan ahli keluarga ni pun dh brtambah...hehehe...x sbarnya nk tgk baby....hehehe

k la...bye2 semua...i will miss u all....muaaahhhhh!!!!

2 comments:

coodeang said...

Syoknye nasi kerabu. Tak sabar tgu pasar mlm blh bli

ezzyra said...

hehehe.mmg sdap..