Friday, May 21, 2010

...indah ciptaanNya..

selamat tengahari suma...msti ada yg tgh lunch...smbil2 lunch 2, aku nk kongsi dgn korang keindahan alam semulajadi...hehehe...semua ni diambil sepanjang aku blajar kt Perlis,tp bkn panorama kt perlis je...hehehe...Byk tmpat yg aku pergi,thanks 2 my frens n famili yg bw aku ke tmpat2 ni...aku nk share la ckit gmbr2 yg cntik yg sempat diambil.....


...ni kt penang,aku ambik time cti sem lepas...broken heart coz time 2...ada org merajuk...hahaha...



empat gmbar kt atas ni aku ambik kt Timah Tasoh Lakr and Retreat,aku p kursus jurulatih kt ctu...cntik tmpat ni...
2 gmbar ni plak kt tasik Jitra...kt cni mcm2 bleh buat,kt cni,aku n kwn2 paddling...best sgt...ni b4 cti CNY



ni plak kt area Kuala Perlis..tgk sunset...hehehe...kt area ni ada gerai jual mknan...smbil2 menikmati sunset,bleh la mkn...

sangat indah ciptaan Ilahi...kita sbagai mnusia perlulah sntiasa memelihara keindahan ini...

2 celoteh:

Adry@Daun said...

Subhanallah..indahnya ciptaan Allah.

ezy azira said...

btul 2...mmg sgt indah...klo p tmpat 2..terasa keindahannya....