Sunday, June 27, 2010

..mata???....

aku tgk...rmai gk blogger2 yg join cntest mata menawan....hmmm...mnatkah aku nk join????hahahaha...mula2 cm mnat,tp bila aku telek2 mata aku...hmmm...x sesuai la...tau x knape???huhu...ada org tgor aku kt fb,nape mata kmu sepet??hahaha...klakar la...sepet ek mata
aku...hahaha...yela kot...tgk kt blog ni pun bleh tau...tp aku sje2 je nk ltak kat gmbr aku yg aku
rs mata aku pling bulat n paling sepet kt cni...hehehe...


VS



Dpat beza x?wp yg brbju kurung 2 jarak dekat...tp mataku ttap x bulat...hehehe...x mcm yg kt bwh ni kan....


ni alisha...anak buah aku...nk tgk gmbr2 cmel dia,bleh la snggah ke blog mamanya

2 comments:

AdryDaud said...

Salam...mcm konal yo kameraman di belakang tabir tu.. Mata sepet tu chinese look. Cantik apa.

ezzyra said...

wslam...knal ke???hehehe...chinese look...hehehe...tp x putih la pulak...hehehe...1 malaysia...