Wednesday, January 5, 2011

...dah 2 hari...huhu...

salam sume...trlalu merindui korang...huhuhu...dh 2 hari kmi x dpt internet...huhuhu...dah 2 hari gk kmi kebosanan di kampung wai ni...uhuk2...hari2 tido...hahahah...dh xde bnda nk buat...siang tido,mlm pon tido...hahah...nk bljar pon xde bnda nk bljar lagi ni...klas pon sumenye intro...so xde bnda nk bljar lagi...ehek...padahal suka... :P....

bru blik dr kgar,bli brg2 yg trlupa nk beli time shoping kt penang hari 2...hehehe...mntang2 duit PTPTN dh msuk...yipppii...tp sy bli 3 brg je td...total RM20 je td sume brg 2...heheh...g kangar mlm2...naik bas kol 8.30 td...rushing2 je bli brg sbab kangar dh mati klo mlm...sume kdai dh ttup,cma tggl pasaraya dan sesetengah kdai je yg bka mlm2...2 pon smpai kol 10 je....gerak blik rmah....kmudian baru dinner di kg wai tercinta ni...bila tah nk kurus klo dok mkn mlm2 buta cmni...uhuk2....

ok la...itu je nk cite semenjak x on9 2 hari ni....bye2!

5 comments:

Freaky said...

yesss aku pertama komen. hahaha :D x g makan kfc ke. :D

MiZi said...

aiyaaakk!!! nak kurus amende lagi kan dah kurus.. ish3

http://contengcorner.blogspot.com/2011/01/mizi-nak-kabo-ni.html

ezzyra said...

@freaky
dop pon...nk tgu mu blnja la...

@mizi
kurus mendenye?adoii...

Nasriq said...

orang kaya... ptptn sudah masuk ma...

ezzyra said...

@nasriq
mna ade kaya...tolak duit yuran...x byk la tnggal...