Saturday, April 9, 2011

...am i a stalker?...

assalamualaikum...bersiaran pagi sbtu smbil minum milo cicah bskut...sdp..haha...tp bkn itu yg nk dikongsi hari ni..cite pasal kongsi...muvi kongsi dh nk tyang kan..hehe...

berbalik pada topik..."am i a stalker?" ..saya ade bc pasal stalker2 ni kat 2 blog ni...INI dan INI

org dok sebut2 stalker2..korang tau x mksud stalker 2?
-A stalker is anyone boy or girl (usually a late teen or adult) who follows you everywhere you go and knows everything about you.
-A stalker is somebody who wants ot know everything about you,
versi omputeh lak..hehe..boleh phm kan..ayat simple je 2..

bg saya ade 2 sebab knapa kena jd stalker...
1-cm mksud kt atas 2 la...nk tau mcm2 ttg org 2,mybe org yg disyangi @ x suka..
2-nk dptkan info yg btol,mgkin sbab ade keraguan @ lain mcm je ngn org 2...mna la tau kot2 dh curang ke,tipu ke...@ pape je la...

saya jga seorang stalker...hahah...pengakuan di ctu...ye saya ngaku,saya mmg stalker..tp x la sehebat org lain...

jadi awas!!...jgn ade sesape pon yg tipu saya,x kira la dr laman sosial @pon dunia nyata...saya akan korek smpai saya jmpa dan saya puas hati...:D

klo kt laman sosial kita boleh tipu mklumat cm blog freaky tulis 2,tp dunia nyata stakat mna je kita boleh tipu kan...tipu dosa..hakhak...jgn mrh freaky... :P


p/s tipu sunat boley x?haha

7 comments:

MiZi said...

jom pakat buat group stalker jom

AM said...

nsib sy xminat pasal stalker ni

ezzyra said...

@mizi
xmo la...nti sume org tau sape stalker...haha...nti x jd la nma stalker 2..

ezzyra said...
This comment has been removed by the author.
ezzyra said...

@am
bgos2

Adry@Daun said...

Kesian pulak kucing tu kna jd model utk n3 ni. Dia buat muka tak bersalah tu..hehe..

ezzyra said...

@a.adry
hahah...kucing mmg slalu jdik mgsa