Thursday, April 14, 2011

...i x suke la...(entri emosi)

assalamualaikum...selamat mlm..eh blom nk tdo lagi ni...nk taip2 dulu ape yg patot..hehe...sejak 2 mnjak ni kan,byk btol bnda x best jadik..hmmm...dugaan byk sgguh dkat2 nk final ni...selesai merapu.kali ni entri emosi ckit ye...bg yg rasa cm pnas2 je,jgn baca ye...kang ade yg meletop..haha...oppss...

td bka fb,adalah sorang kawan saya ni post psal blog la...ade org kutuk2 blog dia...bg saya,blog dia mmg ckup best...selalu pegi...blog dia mmg blog personal,tp saya suka pegi baca...hehe...best.dh jadi saya pnya blog list...klo nk tgk,cek la blog list saya eh...hehe..lpas bc org dok kmen2 kt ctu,sya trus la pegi cri link blog yg kutuk dia 2..
>>bg saya...saya ckup x suka blog yang:-
  1. sangat serabut
  2. gadjet byk sgt
  3. lagu yg bingit2-saya ckup x suka blog yg ade lagu.lagu best xpe la...ni cam ape tah..
  4. loading slow sbab byk gadjet(tenet lak slow...lagi mls nk tgk blog dia 2)
  5. penggunaan ayat yg sgt2 merosakkan bhasa...cth...tido-tito...orang-owang...ingat best ke nk baca....geli la...ish.. :P
walaupon blog saya ni pon cam tah pape je...x payah la nk kututk2 org pnya klo kita pon x seberapa...saya xde niat pon nk kutuk2 blog kanak2 2,dan saya jga xtau ape motif dia, ...haiyaa...jgn la jeles2 ngn org...x elok la...

>>>sekadar renungan bersama..hehe...<<<
>>>bagi yang terasa,saya mntak maaf byk2,tp ni pon utk kepentingan bersama,nak trafik tinggi,kna la puaskan hati pembaca... :)

p/s saya dh ngntuk... 1 keje pon saya x buat...letih sgt2 dh ni...hri ni nk rehat je...wp esok lecturer nk bncang tutorial,tp soalan pon xleh nk download...xleh nk bukak portal...hampes...solutionnya...tido la..hahah...k la...gud nite...

0 celoteh: