Thursday, April 28, 2011

...mungkinkah..

assalamualaikum...selamat tghari...

sem 4 dh nk melabuhkan tirai..bulan 9 nti insyaAllah jd budak thrd year la saya...insyaAllah.ade 4 paper lagi mnunggu...last paper 7 mei nnti...bila hbs sem,suma pkat blik rmah masing2...mcm2 plan nk buat time cti.ade yg nk keje..(trmasuk saya...hehe),ade yg nk g holiday mcm2 lagi la...cuti lma,mcm2 boleh buat..dan mcm2 boleh jadi..

seriously saya jadi tkut bila dh hbs semester...time cuti...lma plak 2 cuti kali ni.............time ni sume pkat buat haluan msing2,mybe time ni kami suma jrg2 nk cntact,bg yg ade internet,mybe stil cntact,bg yg xde internet,sms n call je la boleh...itupon mna boleh lma2 kan...so time berjauhan,sumenya boleh berubah......

tapi...dalam kelas saya,boleh dikatakan tiap2 sem,ade classmate saya yg x bersama ngn kmi suma lagi...huhu...bila dah start sem baru...sume dah berubah...

sem 1,sorang dari kawan saya pergi meninggalkan kmi sume selama-lamanya...al-Fatihah...moga rohnya dicucuri rahmat..walaupon saya x sempat nk rapat dgn dia,tp dia mmg seorang kawan yg baik...

sem 2,sorang lagi tinggalkan kmi...tp yg ni kuar unimap utk keje...dia dh keje elok2 sekarang..dan kmi still cntact n jmpa ngn dia..haha...

sem 3,alhamdulillah,sumanya msih sama dan time ni classmate saya bertmbah...pelbagai ragam ade..hahah...

sem 4...hmmm...saya sndiri pon xtau ape yg akan jdi...mungkinkah ade yg mau tgglkan kmi lagi?buat lah pilihan trbaik...kmi sntiasa mmberi sokongan..saya xnak kwan2 saya bernti belajar...bg yg mau pegi smbng kt tmpt lain,saya x boleh halang...jika itu yg mnjadi pilihannya...tp bg yg lain...truskan lah...kita dh jauh...bernti blajar klo dpat keje ke nk kawen ke,xpe la...saya xde hak nk halang...buatlah keputusan yg terbaik...saya sayang kamu semua.....

1 celoteh:

Hamizi Azizan said...

Hai selamat hari rayaaaaaa.. kami semua ucapkan.... hahahaha blur mood