Friday, May 6, 2011

...talking to the moon...

At night when the stars light up my room
I sit by myself
Talking to the moon
Try to get to you
In hopes you're on the other side
Talking to me too
Or am I a fool
Who sits alone
Talking to the moon

missing u all...konon2 smlm last post...haha...yela sgt...ade masa lagi,gna tenet la dulu..hahah...
td p blog my family....rndu gila2 kt diorang....waaa...rndu kt bdak2 kecik yg kiut miut 2...huhu...bila la plak boleh jmpa diorg ni...raya nti la kot eh...

biasanya time cuti sem ni,saya suka jln2...p sana cni...tp cuti kali ni saya nk spend time utk keje je...nk buat lesen lagi...duit 2 nti nk smpan...klo p jln2 duit x masyuk...duit kluar je byk...huhu...keje ape yg saya akan buat 2,sy pon x psti...kena tgk keadaan dulu la...ngeh3...

p/s...addicted to that song...wp lagu 2 sdih...tp ttp trpaut di hati saya...love BM...hahah..

4 celoteh:

EmbunRosaliza said...

rindu amani, mai la sini, akk blk ct ni. bila p png

ezy azira said...

rndu sgt2 kt dia...esok p sna..

Unknown said...

Bagus dah perancangan tu..

Bila dah dapat keje nanti..

Keja molek-molek..

;)

ezy azira said...

@azree
time kasih...hehe