Friday, September 23, 2011

...back to 12...

assalamualaikum...
seronokkan jadi kanak2...tp x selamanya kta akan jd knak2...btol kan.sume org pasti akan menjadi dewasa...
tiap2 thun umo akan bertmbah...tp perangai x semestinya berubah..
wlaupon umo dh 20++ tp perangai mcm knak2 lgi...oh terasa di situ...hihihi...

teringat zman knak2...mmg best...
-main je...x pyh pk ape pon...
-mcm2 bnda main,main msk2,kawen2,ckgu2..haha..bes
-belaja pon smple2 je...xde nk pening2 sgt

 cnta msa kecik2...haha...bila ingat balik..mmg lawak..
-main ntar2 surat..haha.."saya suka awak"...(saya xde ye..saya bdak baik..haha) x knal pon cinta2 ni

part yg x best..boleh nanges woo...
-suka main ejek2..hukhuk..x suka...tp rasanya msa kecik2..msti suma org ade nma gelaran...tp nma saya,sy x ingt..haha.. buat2 x ingat..

paling seronok...
-jd pelajar kebanggaan sekolah...mmg best
-smpai dh besar,ckgu msih lagi ingt kita wp,ade yg muka pon dh berubah...tp ade lagi ckgu2 msa sklah rndah yg masih lagi ingt kita..
-ade 2 jenis murid2 yg ckgu xkan lupa...
*murid kesanyangan xpon bdak pndai...
*murid paling bermasalah...haha

kesimpulannya...mmg seronok jd knak2...oleh itu,jgn sia2kan masa knak2,sebab suma 2 xkan kmbali lagi...

p/s post ni sbenarnya saje2 je...sbab saya tukar background ngn header bdak2...childish...haha...




2 celoteh:

Myra Jay said...

Zaman kanak2 memang best, penuh dengan keceriaan :)

ezy azira said...

btol2...tp dh xleh kmbali dh zman2 2...bdak2 zman skrang pon dh lain...x mcm dulu2..