Saturday, September 17, 2011

...pegijauh2..

assalamualaikum...

perasaan yg pling saya x suka ialah...sedih...tp x selalunya kita hepi kan...msti ada jgak part2 sdih 2...

bila sdih,msti nanges...saya mmg suka nanges...tp bersebab la...kupas bawang pon boleh nanges...hihi...
bila nanges..msti skit kepala
bila sakit kepala,msti rasa nk tdo
bila tdo,x boleh nk lena

 bila bgun tdo,msti lagi skit kepala
jadi...
utk elak sakit kepala,
jangan la tdo
kalau xmo bg tdo,
jangan la nanges,
kalau xmo nanges,
jangan la sdih2...

namun,perasaan sdih itu x mmpu utk dielak...klo sdih,sdih jgakkan...

oleh sbab itu,saya xnak nanges,sebab saya xmo sakit kepala..nti 1 keje pon xleh buat...masa terbazir cm 2 je...tp,bukan setakat masa,air mata pon turut trbuang mcm 2 je...

jangan bazirkan air mata kita utk perkara yg sia2...saya nk simpan air mata saya ni utk keguaan yg sepatutnya...hrap2 cm 2 la...

p/s...senyum la selalu...sesungguhnya senyuman itu satu sedekah...ia mmpu utk menceriakan kita dan juga org di sekeliling kita...senyum selalu... :)








0 celoteh: