Friday, September 30, 2011

...reply la...

assalamualaikum...
entry emosi malam2 sebelum tido...
saya suka bca blog org...x kira la sbg silent reader @pon mmg suka main komen2...klo entry menarik dn boleh dikomen...saya komen la...

kdg2,komen yg org2 dok tulis 2 berbntuk soalan..yg bg komen ni kdg2 mgharap soalannya dijawab...sekuarang2nya rasa dihargai la klo blogger reply komen kita...
walaupon komen 2 bkan berbntuk soalan...sekurang2nya bg la respon ckit...

ade sesetengah blogger ni,follower bertimbun2,yg mengomen pun belambak2...tp sumanya x direply...kecik ati..huhuhu...kdg2 trlintas gk dlm hati,mntang2 la org rmai komen,xmo reply pon...huh!smpai rasa xnak komen dah..sekadar baca je la..saya pon kdg2 cm 2 jgak...bila sy komen kt blog org,tringin gk la klo org 2 reply komen kita...sekadar :) itu pon dh ckup..itu pndapat saya la...xtau la org lain cmne...

jadi,utk setiap entri saya,seboleh2nya saya akan cuba reply komen anda...blog saya x femes,x ramai yg komen...mybe blog2 yg rmai pengomen 2 x larat nk reply komen la ek sbab byk sgt org dok komen...itu saya pk la...tp tah la..ape yg boleh saya kta cara berblogging stiap org mmg berbeza...

saya sekadar mmberi pndapat je...bg yg terasa,saya mohon ampun ye...

selamat mlm..

10 comments:

beskalbuwok said...

betoi3x.. kata ipin n upin.. :)

EmbunRosaliza said...

Assalam dik , akk mmg setuju nga pendapat adik, sbb akk sendiri pun suka baca blk yg org tu reply. Tapi akknya kdg2 tak reply gak, bukan apa, mcm tak sempat, kallo ada satu dua sempatlah lagi, tapi bila dh byk susah lak huhu...

starzieti said...

saye pun geram jugak bile komen dan bertanye tapi takde respon tapi nak buat cemane an. Adat berbelog. Huh ~

dakcik said...

betul tue..sy sokong 100%..
sy sgt menghargai pengkomen belog sy..=)
selagi boleh sy akn reply komen org..=)

ezzyra said...

@beskal
tau xpe

ezzyra said...

@k.rosa
2 la pasal...mgharap gk org blas komen kita...

ezzyra said...

@starzeiti
itu la yg jd mslahnya...pnat je tggu jwpan..

ezzyra said...

@dakcik
bgos2...itu la yg kita mau...hehe

Adry@Daun said...

Komen la kat blog abe. Kompom abe reply semua komen.. Abe pn sama, msti gi blik tmpt yg kita komen, kalo org reply tu ok la. Tak reply rasa mcm tak best je.

ezzyra said...

@a.adry
hehe...kmpem reply...komen merepek pon layan..hakhak