Saturday, September 24, 2011

...selesai dah..

assalamualaikum...

hari ni 24.09.11...selesai sudah 1 lagi sesi...td bgun pagi2 sebab bk p kursus...heee...kursus KPP..KPP adlah Kurikulum Pendidikan Pemandu...hehe...6 jam td kt situ...ngntok2...ckgunya bg ceramah 2 best...asyik buat lawak je..tp sbab kna kuar pagi2...ngntok la...tmbah2 hari ni hari cuti..hehe...

sesi sterusnya ujian kmputer...hri khamis ni kot..hrp2 kmi suma lulus...pastu dpat la lesen L...
rasa xcited nk buat lesen ni...tp bila tgk org dok bw moto ngn keta kt ctu...jdi neves la plak...waaaaa....tolong2...moto 2 saya pndai la bw...tp nk ikot peraturan dia 2 yg saya tkot...huuu...tp 1 perasaan lagi...maluuuu.....korang tau kan nape malu?klo yg xde lesen 2 konsider la xtau....tp yg dh ade lesen moto 2...kmpem la tau nape malu kan...heee....

ok la..saya ngntok...tp nk maraton smbung tgk cite nora elena jap...sbab time cite 2 siar saya x dpt tgk elok2 sbab keje time 2...

bye2..

4 comments:

ayunalisa said...

nnt aku sowang je xde lesen lg..huhu..ini tarak blh jadi....

ezzyra said...

nti buat la...heheh

Adry@Daun said...

Tu diaaa...nk amek lesen skrg ni mcm2 kena buat rupanya. siap ada kelas mcm budak sekolah lagi tu..hehe.. Lps ni br exam bkomputer tu ye. Yg tu sepatutnya lulus.. Kalo tak lulus...buat malu kat kucim je.. Masa test bawa mototr tu apa nk malu kena lambai2 tgn masa nk berhenti.. Tak buat mcm tu dpt 'X' kat kertas tester JPJ tu.

ezzyra said...

@a.adry
haha...malu2..tp sume org kna buat...malu pon hilang...tkot ade la..hehe