Friday, September 30, 2011

...seronoknya mereka...

assalamualaikum...
pejam celik pejam celik..hari ni dah last day utk bulan september...esok bulan oktober dah...hmpir sebulan dh saya dok kt perlis ni...mcm2 hal dah jadi...

awal2 sem ni suma org dok sibok ngn 1 event besar bg student la...tp saya free je...hehe...
bila buka je fb...suma pkat sebut pasal KONVO...huhu...bestnya diorg...dh grad dah...saya penah grad time tadika je...hihih...masa tadika bkannya tau erti grad...hehe..

back to topic...kwn2 saya suma dh grad...dh keje pon ade..dah kawen pon ade...tp pasal kawen xmo ckp la...nk ckp psal grad je...bestnya...saya penah pegi mjlis konvo sekali je...time akak saya konvo...akak saya yg sorang lagi 2 x smpat nk p sebab bas buat perangai...hihi..

bestnya dpt bunga...eh...bkan itu...dpt skrol..hehe...pastu cari keje...skrg saya dh msok thun 3...x lama dah...insyaAllah...moga dipermudahkan sumanya...amin...tringin sgt nk pkai jubah knvo...buka kt website Unimap...tgk jubah knvo kmi...hehe...x sbarnya...nk kna blajar rjin2 ni..hihi..


jubah yg bkal kmi pkai...insyaAllah...


kepada kwan2 seperjuangan...gud luck...nti kita knvo sama2 ye...hihih...

p/s awal sgt ke pk pasal ni?hehex kot...lalala...

2 celoteh:

ayunalisa said...

blaja rjin2..mn tau nnt kami lk yg akn p unimap tu..ganti yg bas rosak xleh mai konvo org tu..hihi..last2 ngn sis lina pg n famili je leh mai..yg lain mai jenjalan..hik3

ezy azira said...

mekasih...insyaAllah...
tau xpe...konvo ko la bas rusak 2...hehe...nti jmput2 la dtg ye...