Monday, September 19, 2011

...warnawarni...

assalamualaikum...

petang td,selesai sudah ujian mewarna buta warna...hehe...saya baru nk buat lesen...saya buat kt perlis je under Unimap..murah je...saya buat lesen keta ngn moto..jeles ngn kwn2,diorg suma dh ade lesen..wawawa...
mcm2 hal la...sbab saya n the geng ni kna p satu tmpat 2 sndiri a.k.a wang ulu...kolej kediam kmi yg 1 lagi 2...disebabkan xde trnsport yg free,nk pnjam keta kwan pon xleh gk sbab tuan pnya keta 2 xde kt perlis...jd,kmi pon ambik keputusan nk sewa keta...nk sewa 1 jam je...tp x boleh...minimum 3 jam...

secara kebetulan,kwan kmi yg nk drive kmi ke wang ulu 2 nk kuar,jd dia sewakan keta 2...jd kmi p free2 je la...hehe...

setel sudah pasal keta...kmi pon dibawa la kt tmpat ujian 2...sumanya brjalan lncar...next session,hr sbtu ni...dgr la org2 dok ckp2...haha..pukul 7.30 pg...awalnya...nk p ngn ape la plak ni...hmmm...tolong la mai ambik kmi...huhu...

sekian sudah karangan saya.....itu je diari utk hari ni...ade esaimen nk kna buat ni,tp xde sftware la plak...mna nk cari la...ok..bye2

p/s..doakan kmi suma lulus ye... ::peace:: 


4 comments:

Adry@Daun said...

As salam egie,
ujian berkomputer tu dh lps ke? Ada baca buku undang2 jlnraya tak? Lesen moto tu rasanya takdak masalah sbb dh expert bawak moto.. Keta je kna bljr dr yg asas smp pandai..

alla said...

p dgr2 tu lesen L la...

ezzyra said...

@a.adry
wslm...blom lgi...bru test buta warna je...hehe...sabtu ni dgr ceramah plak...test moto 2,malu...hahah...kna main angkat2 tgn..

ezzyra said...

@k.alla
dpt L la aku psni...hihi