Sunday, October 2, 2011

...miss n love..

assalamualaikum..ade yg tgh dinner kot skrg ni...selamat mnjamu selera...by the td boring2,so sy ambik kputusan nk post entri ni...siyes saya sgt rindu mereka suma...diorg 2 anak2 buah saya...rmai x?hehe....16 org sumanya...tp nnti thun dpan tmbh lagi sorang..hmm...tp xtau la...kot ade yg lain lagi...hehe...sbelum ni saya penah boh entri pasal bdak2 ni...tp x lngkap...ni antara gmbar latest diorg...tp ade gk gmbar lma...meh nk perkenalkan...

dari atas,kiri ke kanan=>Ain, Maisarah,Damia, Amani
baris kedua,kiri ke kanan=>Nisa,Athirah,Iqa,Alisha
baris ketiga,kiri ke kanan=>Iqa,Addawiyah,Ain,Nabila,Haziq
baris akhir,kiri ke kanan=>Isqandar,Amirul,Hazim,Aqil,Nisrina
tengah-tengah=>tuan blog...haha

miss them much2..

p/s...sumber diperoleh dri simpanan saya,blog mama diorg,fb diorg,fb umi,mama diorang...hehe

12 comments:

EmbunRosaliza said...

Alolooo comey2 n hensem2nya anak buah dia, ngikut ucu juga lah tu heheh.

Eh tahun depan tambah sorang lagi ek, bestnya ramai anak buah

ezzyra said...

hehe...comey2 kan..hehe...aah...thun dpan ade lagi...hehe...pokai la ucu dia nk bg duit raya...hehe

MiZi said...

pergh... tiada kata secantik bahasa...

ezzyra said...

@mizi
hah?mcm xde kaitan je ngn entri ni...haha

Nieza said...

semua comelx2 mcm mak sedara dia juga tu:D

Adry@Daun said...

Yg ni dh lengkap. Cukup semua anak sedara kn. Thn dpn tmbh lg sorang. Awal bln Mac...

ezzyra said...

@nieza
hehe...mekasih..bdak2...mmg cmel...

ezzyra said...

@a.sdry
lengkap dah utk thun 2011...thun 2012 plak..xtau la kot2 lebih dari sorang utk thun 2012...hehe

alla said...

full house umh bonda ngn cucu2 nye..hehe

ezzyra said...

@k.alla
tau xpe

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

waaaa ramainya....ingatkan yang tengah2 tu..mak dorang hehhee..

upsss tiba-tiba commnet ini, lupa nak kenalkan diri.....salam kenalan dari cayob!...ini kali pertama ayob datang sini...waaa mantoplah blog ini.......maka....c`ayob follow sini .

Alang-alang saya datang ini, Kalau sudi kunjung2 sya di blog yang tak seberapa ini.........tak follow pun tak ape...janji awk datang, Inys Allah.

http://cayob.blogspot.com/

ezzyra said...

@cayob
hihi...mak sdara je...bkan mak diorg 2..hihi

thnks sudi kunjung n sudi folo...