Monday, December 19, 2011

...already gone..

assalamualaikum...

saya lapar sangat2...tp malangnya xleh nk mkn ape2 pon utk hari ni...huhu..kesnya adelah..tgk SINI....huhu...sakitnya semalam x payah nk cerita la...

tp hari ni sakit lain plak...kalau semalam sakit sebelum,hari ni sakit selepas....huhuh...tp sakit yg hari ni,sakit lepas cabut gigi ni jap je kot...

xleh nk mkn pape sbab darah dok kuar lagi,x berenti...cmn nk mkn kan...dok search kt google,mcm2 la tips,tp dentist ckp,jgn kumur...huhu...rimasnya dok gigit kapas ni nk bg berenti cepat...huhuh...tp utk cpat sihat,kna dgr ckp dentist la,jgn degil2,nnti sakit lagi...

dah xde dah sebatang gigi lagi...huhuh...lain kali kena jaga gigi betol2,kalo dh rosak teruk 2,baik cabut je la eh...

bagi sape2 yg rasa sakit gigi,tp takot nak jmpa dentist..korang pikir la eh,samada nk terus sakit @pon nk berhadapan ngn dentist 2...dentist 2 x mkn org la...sepanjang klinik2 gigi yg saya penah pegi sebelum ni,suma dentist baik2 je...pndai rilex kan pesakit dia...so,jgn dok tahan sakit 2...terus jmpa dentist ye...

ok bye....nk rehat2 jap walaupon tgh lapar...T.T

8 comments:

Myra Jay said...

Moga cepat sembuh...

Sabar ye, jangan skip ubat :)
Take Care

ezzyra said...

time kasih...ni pon dh ok ckit...ubat mmg x mkn pon sbab dktor ckp klo sakit sgt baru mkn...hehe

diana said...

akak pun kalau sakit gigi sebab gigi berlubang memang mintak doktor cabut je..malas nak tahan2 sakit..

masa cabut gugi geraham dulu seminggu jugak la nak hilang sakit sengal2 tu..

ayunalisa said...

cabut time gg sakit ke? bg lk dentist tu cabut..? smg cpt baik..hihi..mnum ais la byk..bg drh cpt beku

MiZi said...

azi makan ubat k...

ezzyra said...

@k.diana
hehe...ni dh chat dah...xleh nk mnja2...ade kelas...kna pegi kelas jgak..

ezzyra said...

@k.ayu
time sakit 2 mlam sebelum...masa jmpa dktor 2 sakit dah kurang...doktor cabut je,x tnya byk dah..

ezzyra said...

@mizi
x payah mkn ubat la kalo x sakit...ni dh sihat dah pon..