Sunday, December 18, 2011

...boring.

assalamualaikum.

boring tahap kritikal...xtau nk buat ape...nk buat mini projek pon x reti ni..aiyoo...plan hari ni dh tercancel dah...xpe la...nk buat cmne...kita hnya mmpu merancang,hnya Tuhan menentukan....

plan hari ni,nganga2,golek2 kt bilik je la...semalam pon cmni jgk la...tp petang semalam kuar p kole perlis,ambik angin pntai..haha...nma je dok kt kole perlis,tp kuar p kole perlis,jrg2 je..mklumlah,xde trnsport...bukannya boleh p jln kaki..kalo boleh jln kaki,hari2 saya p jln2 kat kole perlis 2...haha

rasa mcm tenang je dok tenung laut yg luas 2...tenang je..

ok la..boring dh,xtau nk tulis ape lagi..bye


6 comments:

starzieti said...

saye pun boring. dah berbulan2 duk kat rumah. boriiiingggg !

Adry@Daun said...

Haha..boring tahap cipan sesat lagi ni..

Myra Jay said...

Mmg klau golek2 pn boring kan..

Tp dpt ngadap laut mmg best kan..

ezzyra said...

@starzieti
2 la...ni baru weekend,dh boring sgt2...kalo dah berbulan2 lagi la boring kan...

ezzyra said...

@a.adry
ni bkan thap cipan sesat dh ni...xtau la tahap ape dah..

ezzyra said...

@k.Mj
tau xpe...boring sgt2...
laut mmg tenang...