Tuesday, December 27, 2011

...stress final exam...

assalamualaikum...

sekarang ni musim final exam..trmasuk la saya..msti ramai yg tgh stress2 kan...saya ni bukan setakat nak final...mini projek lagi...adoyai...apsal la bagi tjuk last2 minit kt kami ni..hmmm...projek saya kena siapkan sebelum 30 disember 2011...tjuk baru je bagi 2 minggu lepas...bdak2 genius pon membebel..haha..projek yg saya kna buat,design CPU...dengan report lagi...haiyaa..

korang tengah stress??mari kita tengok cara nk kurangkan stress..


makan coklat...haha...boleh x?boleh la kan


 pegi main2 air...x mandi pon xpe..kalau x;eh pegi,tengok gambar2 pon ok..


 paling senang,x perlu modal pon..ketawa..tp sopan2 la gelak 2 ye..hihi



perkara yang paling senang buat saya gelak ialah...

tengok running man...comfirm saya gelak...hahaha...running man memang terbaik la...hehehe

p/s laugh is the best medcine

ok la..salam

2 celoteh:

Rafi Harumin said...

Assalamualaikum.

Semoga tenang sahaja dan selamat berjaya.

ezy azira said...

@ashrafi
waalaikumusalam

terima kasih... :)