Sunday, April 15, 2012

..perlis..

assalamualaikum...

sudah samapi di kole perlis...pagi td kat kolumpo lagi...huuu...cuti yg x cukup...biasa la kan...cuti x penah cukup...hahaha...

petang td smpai dalam pukul 6.30...terlewat seminit dari bas unimap...kalau smpai awal sikt,sempat la naik bas unimap kat kangar...boleh balik terus ke kole perlis ni...x payah naik teksi...rm16 melayang td...sebab kmfem kena naik teksi...saya merayau cari makanan dulu kt kangar baru balik...sampai kole perlis,pukul 7.30..

dalam bas,sumenya ok...tp yg lainnya,bas ni lalu sungai petani...masa p kl hari 2,bas x lalu sungai petani pon...first time masuk bandar SP...maju jgak ye...hehehe...

malam ni hujan lebat...rasa macam nk tdo dah...best ni dapat tido...

hee...ok bye2..

8 comments:

EmbunRosaliza said...

sebab masuk sg petani ke jadi lambat sikit sampai tu dik

ezzyra said...

rasanya x...masa smpai 2 dh elok dh...x lmbt..

MiZi said...

``````````````````````````````````````ha betul dah tu... memang perjalanan azi ikut perancangan dah... kiranya azi jumpa la limosin yang dah tunggu azi kat stesen bas tu.... heh3

ezzyra said...

alaa...dapt tgk je...buat ape...nak naik la...free..

Myra Jay said...

Ala siannya melayang banyak gak tu..
Takpe dugaan untuk bersedekah kat teksi ha ;)

ezzyra said...

@k.mJ
itupon dh kira murah kak...stndard rm18..

Ini Kisah Tia said...

selamat beristirehat :)

ezzyra said...

dh x boleh rest...byk keje menunggu..