Wednesday, June 6, 2012

...membawa diri dengan hati yang lara...

www.tips-fb.com

assalamualaikum

dukacita.

agak kecewa.

sob3..

next time cuba lagi...huu..

esok ade paper...bawa diri pegi lirary...kecewa ngn test jpj pagi td..huu..

#bagus betol,kecewa,tp pegi study..haha...ni pon sebab saya rasa tidak beraloi plak saya g jpj..pastu x lulus...pastu saya x belaja...baik saya g stdy...dah mmg fail yg jpj,jgn pulak smpaikan subjek saya belaja trganggu plak..hii

mahu berehat...kepenatan yg teramat sngt...semoga ilmu yg saya stdy td diberkati...amin...wish me luck


Datang baca hari hari ye !
Terima Kasih~

8 celoteh:

Cinta Misteri said... Click To Reply!

yeahhhhh you can do it Dior, try again don give up.

study biar smart,
nanti otak sihat,
mata jangan sampai penat,
takut time exam dah tak larat.

**pray for your exam :)

ezzyra said... Click To Reply!

thank you... :)...insyaAllah

Adry@Daun said... Click To Reply!

Test keta yg kantoi ni ye. Takpa..cuba lagi..pasti berjaya. Apa yg penting test/exam tak blh kantoi. Yg tu kena buat betoi2..

ezzyra said... Click To Reply!

haha...aah..betoi2...tp paper td ssh sgt2

Myra Jay said... Click To Reply!

Takpe jangan sedey2 sangat na, leh cuba lagi.. :)

Tu semua pengalaman untuk kita kan :)

P U C A T said... Click To Reply!

banyakkan berdoa :)

ezzyra said... Click To Reply!

@k.mJ
hehe...ok..sem depan la baru boleh buat balik..

ezzyra said... Click To Reply!

@pucat
time kasih...insyaAllah..