Wednesday, June 6, 2012

...membawa diri dengan hati yang lara...

assalamualaikum

dukacita.

agak kecewa.

sob3..

next time cuba lagi...huu..

esok ade paper...bawa diri pegi lirary...kecewa ngn test jpj pagi td..huu..

#bagus betol,kecewa,tp pegi study..haha...ni pon sebab saya rasa tidak beraloi plak saya g jpj..pastu x lulus...pastu saya x belaja...baik saya g stdy...dah mmg fail yg jpj,jgn pulak smpaikan subjek saya belaja trganggu plak..hii

mahu berehat...kepenatan yg teramat sngt...semoga ilmu yg saya stdy td diberkati...amin...wish me luck

8 celoteh:

RIZZNA said...

yeahhhhh you can do it Dior, try again don give up.

study biar smart,
nanti otak sihat,
mata jangan sampai penat,
takut time exam dah tak larat.

**pray for your exam :)

ezy azira said...

thank you... :)...insyaAllah

Adry@Daun said...

Test keta yg kantoi ni ye. Takpa..cuba lagi..pasti berjaya. Apa yg penting test/exam tak blh kantoi. Yg tu kena buat betoi2..

ezy azira said...

haha...aah..betoi2...tp paper td ssh sgt2

Myra Jay said...

Takpe jangan sedey2 sangat na, leh cuba lagi.. :)

Tu semua pengalaman untuk kita kan :)

P U C A T said...

banyakkan berdoa :)

ezy azira said...

@k.mJ
hehe...ok..sem depan la baru boleh buat balik..

ezy azira said...

@pucat
time kasih...insyaAllah..