Tuesday, June 19, 2012

...senyum lah..

bukan susah pon nak senyum...

bukan kena bayar pon kalau nak senyum..

1 saat je pon dah ckup...x lama pon

kenapa susah sangat nak senyum..

boleh je nk senyum kat sape je.. walaupon kita x kenal satu sama lain..

senyum kan satu sedekah...

kat mana saje kita berada...senyum la selalu...

orang pon suka..

x perlu la nak masam2 kan...nanti nmpak tua...kihkih2..

nanti org cop kita berlagak pulak kan...jgn biar org fikir kita ni berlagak...x elok...dapat dosa free plak dok ngumpat kan..

so senyum selalu...

**second day internship.. :)

6 comments:

EmbunRosaliza said...

senyummmm tak perlu kata apa2

Adry@Daun said...

Senyum jadi sedekah jika ada keikhlasan di sebaliknya.

cikwahidaidris said...

saya suka senyum kat orang ;)

ezzyra said...

@k.rosa

:) ^_^

ezzyra said...

@a.adry
betol2..boleh jadi sedekahkan..senang je

ezzyra said...

@cikwahidaidris
baguslah macam tu kan.. :)