Tuesday, June 19, 2012

...senyum lah..

www.tips-fb.com

bukan susah pon nak senyum...

bukan kena bayar pon kalau nak senyum..

1 saat je pon dah ckup...x lama pon

kenapa susah sangat nak senyum..

boleh je nk senyum kat sape je.. walaupon kita x kenal satu sama lain..

senyum kan satu sedekah...

kat mana saje kita berada...senyum la selalu...

orang pon suka..

x perlu la nak masam2 kan...nanti nmpak tua...kihkih2..

nanti org cop kita berlagak pulak kan...jgn biar org fikir kita ni berlagak...x elok...dapat dosa free plak dok ngumpat kan..

so senyum selalu...

**second day internship.. :)


Datang baca hari hari ye !
Terima Kasih~

6 celoteh:

EmbunRosaliza said... Click To Reply!

senyummmm tak perlu kata apa2

Adry@Daun said... Click To Reply!

Senyum jadi sedekah jika ada keikhlasan di sebaliknya.

cikwahidaidris said... Click To Reply!

saya suka senyum kat orang ;)

ezzyra said... Click To Reply!

@k.rosa

:) ^_^

ezzyra said... Click To Reply!

@a.adry
betol2..boleh jadi sedekahkan..senang je

ezzyra said... Click To Reply!

@cikwahidaidris
baguslah macam tu kan.. :)