Wednesday, August 15, 2012

...kosong..

assalamualaikum

buat kali kedua bersiaran di sini..oh tdak sabar tggu esok walaupun,still keje lagi esok,tp xpe...kejap je esok..

hari ni rabu,jalan sekitar bangsar,sekitar TM ni pon lengang je...pkat balik raya dah ke eh...huhu...dalam ofis ni pon kosong je...rasa macam nk nyanyi lagu najwa latif plak...haha...kosong...kosong...

mula la nk main2 ni...hehehe...mentang2 la xde keje kan...gini la rutin harian...walaupun keje saya dah setel,tp saya membizikan diri buat keje jgak supaya log book saya tak kosong...heheh...

hatiku rasa kosong...kosong...ooo...haha...hati x kosong ...cuma keadaan yang kosong...rasanya dalam opis ni ade 10 org je...sob3..(ekceli suka sebenarnya)..

itu saje la...saje la nk mengupdate kt sini...bubye...

kepada yg dah balik raya @ nak balik raya hari ni @ esok @ bila2 je...selamat pulang...hati2 di jalan raya...selamat hari raya Aidilfitri...in advance...

credit to google..

6 comments:

AM said...

kosong... kosong... kosong..

Adry@Daun said...

Ni kena nyanyi lagu Najwa latif br kena dgn tajuk..hehe..

Myra Jay said...

esok ofis MJ pun akan bakal kosong, ramai start cuti esok, tapi MJ je masih bekerja ;D

ezzyra said...

@am
0 0 0...

ezzyra said...

@a,adry
nk tulis lirik lagu 2..tp cancel..hehe

ezzyra said...

@k.mJ
2 la pkat balik dah