Tuesday, August 21, 2012

...saye nak kawen.

assalamualaikum

selamat hari raya semua orang...hari ni raya ketiga...rasa macam dah hari raya kesepuluh dah...sob3..

raya tahun ni mmg betol2 home sweet home la...tak pegi mana2 pon...cuma pegi masjid je..pastu dok rumah sepanjang masa..

raya2 ni ramai orang kawen..kawan saya pon ade yang kawen.tapi rumah dia jauh,x boleh pegi.congratz my fren.

kenyataan dia atas saje2 je,bukannya sebab ramai orang kawen musim2 raya ni,tapi ade satu sebab lain yang memang selalu ade dalam fikiran saya pasal kawen2 ni.

hari tu ade baca satu novel,bila saya fahami je novel 2,rasa macam faham sangat la dengan karektor heroin dalam novel tu..bukan  kisah cinta dia,tapi kisah kehidupan dia..macam sama pulak dengan saya..haha..

novel yg saya baca-"Awak Suka Saya Tak."..kalau ade yang penah baca novel tu,rasanya boleh faham kot ape yang saya dok melalut ni...haish,hari raya pon nk merepek2...boring teramat sangat..

aktiviti saya sepanjang 2 hari ni,on9,main game,makan tido..haha...itu je la..esok2 tak tau macamana pulak kan..

ok la xnak melalut2 lagi,nanti macam2 pulak keluar...
bye2...selamat hari raya,makan jgn lebih2 pulak,kesian perut..

No comments: