Wednesday, October 10, 2012

...hati hati beli kasut..

asssalamualaikum...

sejak akhir2 ni,byk kali dah saya dengar pasal kasut ni...kasut kulit babi..ini utk perhatian semua...especially,girl2...trmasuk la saya...x kisah la sape2 pon...x bole ambik remeh la,terutamanya yg beragama Islam.

hari 2 kawan saya ade cerita,pastu saya ada terbaca kt satu blog,jadi saya ambik keputusan utk share jgak kat sini..






jadi,time nk shoping kasut tu,xpon saje2 p test kasut kt kdai,cek dulu sebelum test...apetah lagi nk beli ye...
sebelum pegang,baik tanya dulu pekerja2 kt kedai tu utk mengelakkan kita dari pegang.

p/s pakat2 g cek kasut masing2 kot2 la ade yg dh terbeli..

hati2 masa shoping.

2 celoteh:

EmbunRosaliza said...

tq kongsi, sama mcm kwn akk baru ni, tercuba kasut kulit babi, blk umah cari tanah samak

Myra Jay said...

Kasut bayi dikatakan banyak diperbuat dari kulit B*** ni..
Apapun semua kena berhati-hati..