Tuesday, December 11, 2012

...23rd..

Assalamualaikum

Alhamdulillah,hari ni 11 Disember 2012.genaplah umo saya 23 tahun 1 hari hari..hehe..
dah nk hbis tahun dah,baru masuk umo 23...muda lagi...hekhek..

Alhamdulillah,syukur ke hadrat Ilahi,saya masih berpeluang utk terus hidup di muka bumi Allah ni..

Macam2 hal dah saya lalui sepanjang 23 tahun ni..semoga hari2 mendatang akan mnjadi lebih baik dari hari yang sebelum2 ni.

Semoga setiap ape yg saya lalui dijadikan pengajaran dan pengalaman yg bermakna dalam hidup saya.

Thanks for all your warm and earnest wishes. I really appreciate them.. :)

terima kasih kerana menjadikan hari2 saya penuh dengan senyuman walaupun sdang berduka..


#terima kasih sudi wish.. :)

2 celoteh:

Myra Jay said...

Happy 23rd besday dear.. Muda belia gitu..

Moga sukses dan menjadi anak yang solehah ye :D

ezy azira said...

thnks kak..amin..