Sunday, December 30, 2012

...jumpa doktor-makin sakit..

Assalmualaikum..

ini mungkin entri penutup thun 2012.

kisahnya pada 27 disember 2012.. hari yang neves bagi semua budak darjah 4 kt unimap ni...terutamanya bg school saya @pun kt U lain pggil fakulti.pada tarikh 2,saya and the geng ade sesi VIVA pasal projek thun akhir kitorang (FYP)...sgt2 neves sebab nk kna ngadap panel2..2 org panel + supervisor saya sndiri.2 org panel saya 2 doktor...mmg makin sakit e jmpa doktor2 tu...pkat kna fire...aiyak.. dah setel psal viva,haru rabu (2 jan 2013) dh start final exam..no study week at all for us..sebab sibuk dgn fyp..sob3.. utk saya,hnya ade hari belajar,bkan mggu belajar.

gmbar2 di bawah diambil secara bersedia dan x bersedia..tp bukan gmbar candid ye..hehe.. (b4 VIVA)





6 comments:

Adry@Daun said...

Baca tajuk, igt kot sakit betoi tp bila sampai sini tgk tuan dia sengih2 je. Kalau jumpa doktor yg tu mmg tak blh nak elak sbb budak sekolah lagi..hehe..

ezzyra said...

hehe...muka sengih2 2 nk hilang neves je.

Myra Jay said...

Hheee, tengok tuan blog senyum sokmo :D

ezzyra said...

tuan blog pantang tgk kamera...2 jadi gitu 2..hehe

AM said...

cantek 1st pic.. hihi

ezzyra said...

haha...thnks 4 the pic..