Monday, June 10, 2013

..job application..

Assalamualaikum.

sementara masih ade masa terluang,nak study mood xde lagi..maklumlah..lmbat lagi...haha..sambil2 online,sambil2 la cari keje kosong..dah nk hbis belaja dah pon...

masa utk apply keje lah kan...macam2 dah saya apply,kerajaan,swasta..online,pos...macam2 dah la..tggu company panggil je la sekarang...dah usaha dah..tapi saya akan ttap cari keje sampai dapat lah.

saya apply seluruh malaysia kecuali sabah dan sarawak..x bersedia la nk keje kt belah sana..hehe..tapi xnak memilih keje.sekarang ni ssah nk dapatkan keje kan..banyak saingan..ade degree pon kadang2 company x pandang...sob3..

sementara nak konvo..insyaAllah 21 September 2013 nanti,saya nk keje smple2 dulu..nk kumpul duit utk konvo..saya x suka dok saje2 kt rumah..bosan la nanti..camne nk kurus kan..haha..itu pulak objektifnya..yela...dok rumah,x buat ape la..dok sini,dok p kelas p mai p mai,x kurus pon...apetah lagi dok saje2 kt rumah..

nak berehat kejap je kalau boleh,pastu nk keje biasa2,kumpul duit..nanti kalau dh dapt keje kt mna2..msti nk pkai duit lagi kan...hee...

sudah panjang menulis...xde keje sungguh la kan..

so kepada sape2 yang rasa nk gna pekerja sementara @ nk nak ambik saya ni keje..jangan la lupa offer2 kat saya ye..hee..by the way,saya bakal pemegang "Degree of Computer Nework Engineering"... ^_^

10 celoteh:

QA's ~ mamapapa said...

salam,aziera..teruskan usaha mncari keje..inshaaAllah rezeki itu akan datang & jangan lupa tak putus berdoa ye :0 moga Allah permudahkan segala2nya,amin.btq,salam kenal done follow u back :)

Cho Zila said...

cari jangan tak cari ok... semoga berbaloilah dapatnyer nanti...

ezy azira said...

@QA's mamapapa
wsalam..insyaAllah...terima kasih kak. salam kenal jgak..

ezy azira said...

@Cho Zila
terima kasih..harap2 macam 2 la.. :)

Myra Jay said...

Semoga dapat kerja yg dipohon ye ;)
Usaha tangga kejayaan :D

ezy azira said...

@k.mj
terima kasih kak.. :)

najihah sahami said...

ya rabbi. lama xmasuk blog egie. serba serbi lain.. mantappp. hee...

dah final year eh yunk? dah nak graduate eh? waa. slmt tamat belajar. heee


ezy azira said...

@mish
lain dah...kena berubah sekali sekala..hehe

haah,dh final year dah..baru terkedek2 nk cari keje..huu..

time kasih..

najihah sahami said...

haha..xpe la.jgn terkedek sangat. kang jd macam itik jalan kedek2. haha.

ezy azira said...

haha..sekrang ni terkedek lagi mish..tggu hbis..pasni nk lari laju2..kejar hbis semua org..hee