Monday, October 13, 2014

Miracle Refreshing Spray(MRS)

Assalamualaikum.

Nak cerita pasal 1 produk ni.Tajuk pon siap2 nama produk tu,hehe.

Nak review la konon2nya.

MRS ni,memang best la,sebab banyak khasiat,tp bukan mkan tau..sembur2 je.

Ape yang bestnya dengan minyak ni.

1. Wangi..ade 3 jenis bau-Lovely,Sweet dan Elegant (saya paling suka).Jadi xde masalah la nk pkai p mana2 pon..boleh jadi perfume dah.

2. Menenangkan..aromaterapi.

3. Hari tu kena minyak panas,terus letak MRS..dah x pedih dan xde tinggalkan kesan parut.

4. Khasiat dari Virgin Coconut Oil..boleh search sendiri la.

5. Sejuk..pastu panas..sesuai untuk sakit perut,sakit kepala..lagi bagus kalau pakai masa mula rasa sakit kepala..InsyaAllah boleh kurangkan..hilangkan sakit kepala.

6. Pesen macam saya ni yang x suka makan ubat,sesuai la MRS ni..x kena telan ubat.
Gara2 makan ubat la mata bengkak..huhu..

Sumber:pak cik gugel.



*Ade produk lagi satu,Serum..tapi saya x beli yang tu jadi,x boleh la nak review.


Ok.Dah xmau tulis dah.Kalau ade yang berminat nak beli MRS ni,boleh la inform kt ruangan komen ni,

**Saya x jual tapi kakak saya yang jual.




0 celoteh: