Friday, May 8, 2015

kisah di kolumpo

Assalamualaikum

Kesinambungan kisah last minit plan.
kisah di kolumpo.

Sabtu,2 mei bawak kononnya anak sedara nak ajak ucunya jalan2..tp ofkos la,ucunya yg bawak anak sedara jalan2.haha

selalu kalau p kl,kalau keluar jalan2 dgn anak sedara,mesti bawak yang dah besar, yang lelaki 2 org..tp hari tu, bawak adik2 diorang, yang gigirl n boy sorang.

Sy bawak 3 girls, 1 boy.pertama kali dalam sejarah bawak budak2 kecik jalan2.

Kami p Nusentral,dekat jela dengan rumah..sebab dah selalu p klcc ke midvalley ke..(yang dekat2 je)..sebab c penah sampai ke Nusentral lagi,so sampai la ke nusentral tu..kalau p dating,ok la..tp bawak bdak, nk masuk kedai ape.?haha.

pusing2,last2 xtau nak p mana..decide nk tgk wayang..ni gara2 x dapat tengok Avengers kt penang, tgk kat kl..lagi special.
jeles la ye dia.haha.

Tiket avengers,first time ade tiket budak

X sempat nak selfie2 dengan kanak2 riang tu.ucu harap semua happy la hari tu ye. :)

No comments: