Monday, November 2, 2015

3D Museum Penang

Assalamualaikum.

Tajuk p 3D museum,padahal p dengan tanpa plan,semua last minute decision.
Actually hari tu p kenduri je,kalau ikot post sebelum ni,kenduri kawan saya,sekarang,kenduri kawan kepada kawan saya merangkap driver x bertauliah tu.haha..kenduri tu dekat Masjid Terapung penang.
Sebab agak jauh,jadi ambik masa lama la nak sampai,pukul 3 dah kot masa tu,makan kenyang2,lauk2 bnyak..nasib baik sedap..berbaloi la makan.
Tahniah kepada pasangan pengantin tu..

Kembali kepada tajuk.lepas makan kenduri,solat semua siap dah.xtau nak p mana,lalu je la kat 3D tu,fikir2..awal lagi,so boleh la try pegi,kalau dah ttup,balik je la..ada rezeki lagi mau masuk..
Saya x pandai nak posing...i ni pemalu sikit.kahkah..meh tgk ape yang ade dalam tu.







Tak menarik betol cara ambik gambar..haha..

Satu lagi,tiket tu ada gunanya jugak,kalau pegi sana,gunakan tiket tu ye..saya x post gambar kat sini,nanti try sendiri.
Tiket masuk dewasa Rm15.budak2 saya xtau..hehe

2 celoteh:

Adry@Daun said...

Sapo yg jadi tukang ambil kgambo tu? Muzium 3D yg terbesar di Asia ada sini(Langkawi).

ezy azira said...

Photographer.haha..tu la ado tgk gak gmbar2 3d situ