Saturday, February 21, 2015

kenduri

www.tips-fb.com

Assalamualaikum


Uhuk2.habuk banyak.
ini cerita basi dah.tapi nak carita jgak.bulan doblas tahun lepas..p kenduri kawen kawan..classmate kt unimap.
kenduri first kat kulim, 21 Dec..Tahniah buat Najhan dan pasangan.nama dah lupa..Adnan kot nama husband dia.majlis dia macam reunion plak sbab ramai classmate yg datang.

Najhan.
 Kenduri kedua,seminggu selepas kenduri Najhan,27 dec. Yang ni x ramai yang dapat pegi.ada yang pegi belah pengan lelaki.
dua2 clasmate.Tikah n Haris.tahniah
korang.
Tikah Haris


Tahniah korang semua..
my turn?tak tau la bila.haha.k bai.






Datang baca hari hari ye !
Terima Kasih~

Saturday, January 24, 2015

syampu paling sesuai untuk wanita bertudung

www.tips-fb.com

Assalamualaikum..

Rindu blog tercinta.tetiba rasa nak bercerita pasal syampu pulak..

Dh lama cari syampu yg sesuai..tmbah2 yamg pesen rmbut gugur..kelemumur ni..
tak best kalau rasa tak selesa kan..

Dah macam2 jenis syampu dah pakai,tapi x ok jugak..sekejap je ok..pastu,makin teruk..

Dan akhirnya..terpengaruh dengan iklan..syampu Safi Shayla..


terbeli la yang untuk kelemumur..
harap2 yg ni paling sesuai..setakat ni,mmg best lagi..mmg sesuai sangat dgn wanita bertudung.


Credit to pak cik google.


Datang baca hari hari ye !
Terima Kasih~

Saturday, December 6, 2014

semakin meningkat

www.tips-fb.com

Assalamualaikum..

Wah,sebulan sekali je mai jenguk blog.haha.kesian kt blog ni.

Takde ape nak share pn..cuma tggal beberapa hari je lagi nk bertambah 1 nombor kt belakang.

4 hari lagi jadi 25..hihi

Semalam,kawan saya tanya,"Azira umo brape eh.."..pastu bgitau la,25..

Dah la dia lelaki,India,dia boleh tnya,"bila nak kawen,biasanya umo camtu dh kawen"..pergh..ayat dia.menusuk kalbu..sob3..dah sampai jodoh,saya kawen la...hadoii..walaupun dh agak lali dgb soalan2 org,tapi sedikit sentap jgak la..

Ade jodoh nanti sy kawen la ye..x sabaq2 la hangpa ni semua..



Datang baca hari hari ye !
Terima Kasih~

Sunday, November 2, 2014

pilihan hati

www.tips-fb.com

Assalamualaikum

Samsung..Experia..HTC..

Setelah fikir banyak2 kali..kira2 bajet sekali..keperluan..terdesak..

Akhirnya..Samsung jugak..Lenovo maaf la..dah blacklist dah..walaupun masih setia dengan ultrabook lenovo kesayangan..tapi smartphone..maafla..xmo dah.

Harap2 yang ni boleh tahan lama la..dulu x minat pon Samsung ni.mmg sgt dgn experia..tp ala2 desperate gitu..beli la Samsung Galaxy Grand Prime..

Feature agak bagus la..review org pon macam ok je..tp saya tak boleh nk review lagi sebab baru lagi..

Harga agak murah la..camera pon cantik..sangat sesuai untuk org suka selfie..wp saya x suka selfie..tp suka gmbar cantik2..hee..

Harap2 ok la fon ni..

Sekian..Terima Kasih.. :)

p/s dapat 2 good news dr membe..sorang mau kawen..sorang lagi dapat baby girl..congratz both of you..


Datang baca hari hari ye !
Terima Kasih~