Sunday, July 20, 2014

menu buka puasa

www.tips-fb.com

Assalamualaikum..

habuk dah bertingkek tingkek dah kat blog.tak de ape nak tulis campur malas benor.haha..

pejam celik pejam celik..dah di penghujung Ramadhan dah
.sekejap je rasa masa berlalu.

tahun ni..buka puasa tanpa menu bazar Ramadhan.tak jejak kaki pon ke bazar Ramadhan tahun ni..hee.


saje je mau kongsi menu spanjang puasa yg di snap2 la..

menu² makan kt rumah sndiri @pun makan kat rumah kakak saya
.hee..

set nasi hujan
panas..kambing,ayam,acar- nama penuh menu2 x ingat dah.makan di rumah my sis..resepi boleh tgk kat blog dia..

                 kuih akok homemade- resepi

set nasi mandy pon makan rumah kakak saya-resepi



         yang ni..makan bufet kt Evergreen                    Laurel Hotel Penang

menu lain,x smpat nak snap..terus ngap je masa bukak puasa.

selamat berpuasa..

terima kasih tak terhingga kepada kakak saya,sudi ajak bukak pose dgn menu2 yg mabeles²

credit:kak na http://linapg.blogspot.com


Datang baca hari hari ye !
Terima Kasih~

Saturday, April 12, 2014

happy 4th birthday sayang

www.tips-fb.com

Assalamualaikum..

12 April..lahirlah blog kesayangan ni..4 tahun dh menulis.tp masih sma je lagi...lama dh kan.
terima kasih kepada yg masih sudi berkunjung ke blog tah ape ape ni..hehe

kalau ikot kan seronok nk menaip ni..tp kemalasan melanda..hehe..x boleh buang dh..haha

thank a lot again..babai..



Datang baca hari hari ye !
Terima Kasih~