Tuesday, March 15, 2011

...sakit tekak...

salam sume...bersiaran di hari selasa...pagi ni kelas cancel...hajat di hati nk smbung tido...tp xleh dh...kna bangun dah...

semalam...dpat byk msej peringatan pasal radiasi dan mcm2 lagi..korang dpat x?.tp smalam jgak dpat tau bnda 2 x betul...yg mna tah nk ikot pon saya xtau..dah la sy mmg tgh sakit tekak ni...huhuh...makin truk lak 2...nasib baik suara ade lagi...mnum air kosong dh bergelen2...ubat pon dh mkn...hmmm...

sape2 boleh tolong x?gtau cara yg senang utk saya buat...sbab saya bukannya dok kt rumah...klau dok kt rmah...xpe la...hmmm...saya dok hostel je...nk kntrol mknan kt cni susah...mkanan byk berminyak...cuaca yg pnas..

ok la...bai.

4 comments:

MiZi said...

mula sekali jangan banyak terdedah dengan cahaya matahari mahupun hujan... banyakkan minum air suam bukan air kosong yang biasa ataupun air mineral.. bila makan jangan makan benda pedas atau pun gatal.. macam belacan ka aper2 la.. pastu kalau sakit tekak makan cekelat dequadin yang gula keras punya bukan jel... dan terakhir.. doa pada tuhan... get well soon...

ezzyra said...

thnks..tp sume 2 dh buat.

alla said...

minum la air asam jawa extra..hehe

ezzyra said...

@k.alla
mcm2 air dh mnum..