Tuesday, November 22, 2011

...andainya dia mengerti..

assalamualaikum...baru je hbs kelas utk hari ni...dan alhamdulillah dh selesai jgak 2 test utk hari ni..

hari ni rasa sgt2 bersalah kt sorang kwan saya...waa...maafkan la saya...x kesah la dia bc ke x post ni,tp tulus ikhlas dr hati saya,mmg xde niat pon nk ckp cm 2...serius bnda 2 jadik dgn spontan je...yg 2 je kluar dari mulut saya td,waa...rasa bersalah la..

saya buat cm 2 pon ade sebab...saya harap dia pham..saya bukannya nk mngelak,tp saya sndiri pon kna fikir pasal saya jgak..asyik nk kena terima je pon ssah jgak kan...nk buat keputusan sndiri tnpa ade sesiapa ataupon ape2 bnda yg mempengaruhi saya.

jadi saya sgt2 berharap,agar dia mngerti situasi saya..maafkan saya k..

4 comments:

Freaky said...

wah wah nape ni azi. share la sket :D

ezzyra said...

hehe...aku ade buat slah kt org...huhu...rasa bersalah sgt2...

Adry@Daun said...

Ni kes mcm dlm n3 sblm ni, kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa.. Hrp2 kwn tu memahami situasi.

ezzyra said...

@a.adry
hehe...kes hr 2 dia,kes semalam,kita plak...hehe...hrp2 cm 2 la..