Friday, February 10, 2012

...Gurauan @ santapan??..

assalamualaikum..

melihat telatah si kucing ni mmg mencuit hati..terutamanya kucing yg pemalu ni..kucing ni kucing kt rumah saya...bukannya kucing peliharaan pon...dulu mak kucing ni beranak atas siling rumah....pastu mak kucing 2 mati...kesian...anak yatim dah kucing ni..kucing ni pon x brape sihat dulu ni...saya x brape sure la ape yang dah jadi kt kucing ni...adik beradik pon dah mati jgak..

pnjng betol kisah di sebalik anak kucing ni...meh tgk telatah si hitam ni..




bergurau ataupon jadi sumber makanan?

kalo x silap saya,si hitam ni mengalah... comel la..

14 comments:

Adry@Daun said...

Kucing kat umah kita ni ye. Dh sihat pn dia. Sblm ni dia cedera parah, tak berjalan dgn betul. Yg sekor lagi apa cite? Kucing kalo kenyang, dia tak akan mkn benda koksir atau ikut dan. Dia buat main2 la tu. Nk berlatih tgkp tikus.

ezzyra said...

aah...kucing umah kita la 2...sekor lagi dah mati rasanya...

EmbunRosaliza said...

Assalam dik, comel pulak tgk kucing hitam ni dok gaduh2 atas rumput karpet tu. Masa kecil dulu tak comey kucen ni, bila dh besar, n mkn mknan kucen cantik lak, bersih je nmpk

Adry@Daun said...

Dh mati ke adik kucing ni. Yg tu tercedera juga masa tu. Lama tak tengok pok ko angguk tu..

ezzyra said...

@k.rosa
wslm..
aah...bulu pon comel je...mula2 kucing malu2 jgak,bila selalu dok main,baik plak dah ngn adik..

ezzyra said...

@a.adry
dah mati dah kucing 2..sebab...teraniaya..sian kucing 2..

MiZi said...

azi xtau.. masa mak dia beranak dia dulu... mak mengkarung ni la sambut.. pastu bila mak mengkarung ni mati.. anak mengkarung tu pun kawan baik la ngan si hitam ni.. ha tu yang kekal sampai sekarang ni...

alla said...

geli nye aku tgk..haha

ezzyra said...

@mizi
mizi nak tau x...mizi ni mmg pndai reka cerita...haha

ezzyra said...

@k.alla
geli apenya?comel tau...haha

kasihibu said...

alalalala..dik comelnya
2-2 comel

ayunalisa said...

kami melihat kejadian ini... kuat mlawan pok ko angguk nih...
kucing ni nama hitam...
nmpak alisha trs mnyorok..tp lps ucu dia baik ngn kucing ni..dah x lari dh ngn alisha

ezzyra said...

@kasihibu
hehe...comel kan

ezzyra said...

@k.ayu
haha..saksi kejadian..aku kan mmg suka layan kucing ni.x sngka plak kucing 2 bleh dtg mnja2 ngn aku..