Wednesday, March 7, 2012

...ww-layu dihujung mekar..

layu di hujung mekar..xde kaitan pon sebenarnya...mari cuci mata tgk bunga ros ni... mekar harum semerbak kat taman umah bonda saya sebelum dimusnahkan oleh ayunalisa alisha...hahaha





10 comments:

MiZi said...

asal permulaan dengan si bunga yang malu2, tika titis embun mula menyentuh kelopak kian mekar

motif??? baru pas baca buku sastera.. mood masih ada.. X paham kan??? sama la... hak3

saja datang nak buat onar kat sini

EmbunRosaliza said...

cantik mawar merah, tak perasan la pulak dok tang mana pkk tu

ezzyra said...

@mizi
mmg xde motif...tp boleh la nk gmbarkan bunga yg ade titisan air..

ezzyra said...

@k.rosa
cantikkan...tp gmbar x memuaskan sangat,pkai nset je pon...pokok ni kat paip air..sebab 2 la hncur bnga2 2 alisha buat.

ayunalisa said...

oooo..ngumpat kat anakku ye.. fyi..blk baru2 ni..pokok bunga ni dah kembali lebat berbunga....cantiiikkkk...dah dialih tpt duduk nya..hihi

ezzyra said...

@k.ayu
mana ade ngmpat...betol la..haha..msti bnga 2 rjin berbunga kan

Adry@Daun said...

Ni br tgk dn baca n3. Gna Google Chrome smla dh. Cantik bunga dan snap gmbr mcm gna DSLR..hehe.. Sekali tgk mcm bunga kat CH je..

Oooo...baru tau Alisha suko wat krenak ko bunga. Tu yg bonda ubah tmpt tu..takut keno kutis ko alis...hahaha..

Baby dh tak hensem sbb rambut takdop, keno cukur botak..huhu.. Br nk tmbh smla. Nti bila dh hensem, foto baby akan dipost dlm blog.

ezzyra said...

@a.adry
dah dapt buka dah eh...hehehe...alisha pntang tgk bnga...hehe...ubah kemana la agaknya bnga 2...

cukur botak?hehe...ade buat majlis cukur jambul ke?

Adry@Daun said...

Kenduri cukur jamboi nk buat lps cuti sekolah ni. Mai la nanti.

ezzyra said...

oo yeke...bila?tp x free dah mggu depan..ade prgram...pastu dok buat lesen sekarang ni