Monday, June 3, 2013

...i hate farewell..

Assalamualaikum..

**entri ini penuh emosi.

buat pertama kalinya saya balik perlis awal2..satu penyesalan..x smpai 12 jam..saya dh diselebungi perasaan menyesal,rindu,sedih,sunyi.. T.T

alone in this empty room..perasaan yg paling saya x suka..menghitung hari utk hbiskan belajar kt Perlis,tapi bakal berjauhan dengan mereka..

satu tindakan yg sangat tidak sepatutnya saya buat..entah bila pulak saya akan pergi ke sana...nk seberangi laut utk smpai sana..kalau nk p KL ke Penang ke ataupun balik Kelantan..naik bas pon dh boleh smpai..

satu penyesalan lagi...saya terdelete lebih separuh gambar2 yang saya ambik kt sana masa nk tranfer masuk laptop..tinggal beberapa gmbar yg x berapa cantik je..huu..

team oren.gambar x cntik...ade cahaya pulak kt belakang..sob3



0 celoteh: