Sunday, July 20, 2014

menu buka puasa

Assalamualaikum..

habuk dah bertingkek tingkek dah kat blog.tak de ape nak tulis campur malas benor.haha..

pejam celik pejam celik..dah di penghujung Ramadhan dah
.sekejap je rasa masa berlalu.

tahun ni..buka puasa tanpa menu bazar Ramadhan.tak jejak kaki pon ke bazar Ramadhan tahun ni..hee.


saje je mau kongsi menu spanjang puasa yg di snap2 la..

menu² makan kt rumah sndiri @pun makan kat rumah kakak saya
.hee..

set nasi hujan
panas..kambing,ayam,acar- nama penuh menu2 x ingat dah.makan di rumah my sis..resepi boleh tgk kat blog dia..

                 kuih akok homemade- resepi

set nasi mandy pon makan rumah kakak saya-resepi



         yang ni..makan bufet kt Evergreen                    Laurel Hotel Penang

menu lain,x smpat nak snap..terus ngap je masa bukak puasa.

selamat berpuasa..

terima kasih tak terhingga kepada kakak saya,sudi ajak bukak pose dgn menu2 yg mabeles²

credit:kak na http://linapg.blogspot.com

1 comment:

LiNa_Pg said...

Sama2..mana menu Villa Condo..suma menu PV jer tu hehe