Saturday, June 26, 2010

....knduri kawen...

5 jun

Hri ni aku p knduri kawen akak kwn aku…kwn skelas dulu…bestnya dpt jmpa diorg…aku jmpa ngn kwn2 lma aku kt umah dia la…hahahaha….syok2…mkn kjap je…kitorg main2,borak2 je yg lma…ambik gmbar kt pelamin akak kwn aku 2…hahaha…pelamin akak dia kaler putih+merah…cntik gk…tp kt blik kaler klabu,perak…wrna bju pengantin pun klabu-perak gk…knfius aku…kaler tema dia ape sebenarnya…hehehe….xpe la…asalkan diorg bhagia buat k.anis n abg amar…to my fren,tihah,ila,nabilah,piji n epi….aku hepi sgt dpt jmpa korang….

On the way blik umah…trserempak ngn hafid…tp tgh2 jln je…x smpat nj buat ape…senyum pun x…hahaha



ni la wjah2nya...hehehe...dri kiri,aku,ila,nabilah,tihah...


8 jun…

Hri ni plak knduri kawen akak piji…umah dia kt kampong sebelah…hahaha…tp sblum p umah piji…kawan aku…syikin ada buat knduri kesyukuran kt umah dia…aku p umah dia dlu…kt umah syikin 2…kwn2 aku yg lain suma dh tggu…kali ni…mkin rmai kwan2 lama aku dpt jmpa blik…wp kitorg sekampung…tp ssah sgt nk jmpa coz stdy kt negeri lain2…hari ni,aku dpt jmpa ngn che plak….antara kwn rpat aku…lma sgt dh x jmpa dia…rsanya,last skali jmpa dia time raya je…setel mkn kt ctu…kitorg gerak ke umah piji….adoih…nk cri umah dia…kmi mkn buah lgsat plak…brbakul2…adoi…mcm2 org kitorg tnya…suma xtau…huhu…tuan umah plak xde kt umah nk tjuk jln…haiyaaa…pusing2 smpai hbs jln dh…last2…epi dtg tunjuk jln…hmpeh tol si epi ni…klo awal2 lg dia dtg tnjuk jln kt kitorg kn bgos….bru je smpai umah piji…trserempak ngn ex-classmate aku gk,nisha…wah…scara x sngaja…rmai gk dpt jmpa…hahaha…

Akhirnya kitorg smpai umah dia…time 2 dh ptg…mmg xde org dh…mkn ckit kt umah dia coz kitorg suma dh knyang…nk blik umah dh…time nk blik…piji ada guide jln…rpa2nya senang je nk p umah dia…uwaaa….hbs myk keta je….walaubagaimanapun...kitorng suma hepi coz dpt luangkan ms bersama wp kejap je…

To all my fren…aku blik kg ni x lma sgt,tp dpt jmpa ngn korang suma…sgt puas hati coz dpt jmpa korng….i really hope that our friendship will everlasting forever….

0 celoteh: