Thursday, May 24, 2012

...rasa berasalah menyelubungi diri..

assalamualaikum... entry autopost....entry ini ditulis pada 0022...24 may 2012.

saya rasa sgt2 bersalah sekarang ni...xtau nk buat ape dah...kt cni je la boleh luah pon..mybe sya kat luar,nmpk  biasa2 je...tp dalam hati..hnya Tuhan je yg tau betapa rasa bersalahnya saya pada seorang teman

maafkan saya...kerana khabar2 yg saya smpaikan pada kamu dah buat kamu betol2 susah hati...saya sndiri tak tau,berita yg saya smpaikan 2 boleh selesaikan masalah dia ataupon tak..sebab ade 2 kemungkinan je...samada dia mmpu terima dgn baik...ataupon tidak...

kebenaran kadang2 menyakitkan..cuma bergntung pada setiap individu itu,kuat atau lemah utk menerima..

mungkin masa saya smpaikan khabar dkt dia,tak sesuai kot...maafkan saya teman...saya hnya menyampaikan berita..saya xnak smpan lama2..nanti masalah lain pulak yg timbul.

kepada teman tersebut...andai kata awak baca post ni...maafkan saya ye..saya harap awak kuat...dan saya tau awak kuat.

2 celoteh:

Myra Jay said...

Kebenaran itu walau pahit kena telan juga sebab itulah hakikatnya.. betul tak? :)

Yg penting percaya pada diri..

ezy azira said...

betul 2 kak...tp saya rsa bersalah sgt la sbab gitau dia..