Wednesday, April 6, 2011

...semuanya dah berubah...

assalamualaikum...lamanya x apdet,dah 5 hari rasanya...bilas la=bizi + malas...hehe...aci x?keh3...sbenaqnya saya peram je idea nk tulis ni...nk cri info byk2...smakin hari makin byk info yg saya dapat...dan saya sgt sdih..haish... :(

sekadar coretan dari isi hati... T__T

bnda ni jadi dh agak lama rasanya...x sure la plak tarikhnya..huhu...seriously saya sgt rindukan masa lalu...semuanya dah berubah...
hubungan kami makin renggang...makin jauh...x seperti dulu...awal2 perkenalan kite,kita sgt rapat...ke mana2 pon bersama je...tp sekarang...sumenya dah berubah..sedih kot...dh lma dh kenal..tetiba jdi cmni...

masa sem 1 dulu,selalu g kelas same2,naik bas same2,tggu same2,mkn same2,jalan same2...kata orang,sumenya same2...sekarang...hmmm...

msuk sem 2,sume pkat bw knderaan sendiri,tp itu ok lagi,sebab x ramai sgt yg bawa moto..lgipon,bdak frst yer xleh bawa kenderaan..masa 2,still lagi dok kt kolej kediaman yg same..jadi,x byk yg berubah...

masuk sem 3,masuk bdk2 baru,lepasa dip...kelas jadi hingaq..best.tp kmi dh mula berpecah,sebab majoriti dh kena pndah kolej kediaman,termasuk la saya...masa 2 ok lg..xde mslah lagi...sumanya masih ok...cume,dh x ramai yg naik bas utk g kelas,tmbah2 kelas pon dkat ngn area kolej kediaman..so boleh g jln kaki je..msa 2,dh mula x seronok..phm2 sndiri la...sume jln sndiri je..x pyh nk tggu sape2..

masa sem 3,hubungan msih ok sebab byk bnda kmi buat sme2...jln2 same2 lagi...mkn pon same2 lagi...

tp msuk sem 4,bila dh suma org dh ade pasangan masing2,sumanya dh buat haluan sendiri...hmmm...knflik pon macam2 dh..xtau nk kata dah...sume pakat keras kepala...tp,sumenya dh besar,bkan bdak sekolah..dh boleh pk sendiri la kan...

saye sgt sedih dgn keadaan ni...lagi 2 thun kita nk same2,klo keadaan berterusan,mmg smpai di cni je la hubungan kita..huhu...saya xnak cmni..saya nk kmbalikan hubungan kita,same sprti dulu...

ingatlah..sume dh besar...sometime..kite patot mgalah..utk jernihkan kembali keadaan yg keruh...

p/s...saya rindukan korang yg lma...kembali lah...

2 comments:

ayunalisa said...

knapa pa pa..kau berubah..?leh nyanyi lagu stacy la kt diorg...

MiZi said...

sabaq banyak2 kak jie oiiii

ENTRY BARU : layan beger jom