Sunday, May 27, 2012

..merepek saje..

assalamualaikum.

selamat ptg...ptg ni hjan agak lebat di bumi kole perlis ni..best ni kalau dpat mkn mknan yg pnas2...wah2...ingt nk mkn je...haha

ekceli xde cerita...tp sebab dah lma x menulis..

hari rabu lepas,p setelkan keje kt kngar 2...pastu alang2 keluar,p la satu tmpat kt perlis ni...dh lama dah nk pegi...Gua Cenderawasih..teringin nk pnjat..tp stamina saya x kuat...cmpur plak dgn keadaan tmpat 2...kmfem saya x naik la.byk sgt monyet...kat bawah pon dah byk,apetah lagi kat atas kan...

sedih la tgk tmpat 2...x terjaga sgt...kesian betol...tmpat 2 cntik kalau dijaga elok2..

saya x ambik gmbar sgt pon..cuma sekeping ni je la..yg satu lagi,ade kt kwan 1,x ambik pon lagi gmbr 2.

taman ni dinamakan Taman Bunga Kertas.semuanya bunga kertas,tp byk pokok yg x berbunga..


4 comments:

Adry@Daun said...

Pkk bunga kertas pn tak berbunga. Mesti krg baja atau mmg tak dpt baja bunga langsung.

ezzyra said...

xtau la...mcam x terurus je

Myra Jay said...

Sayang kan kalau tempat cantik tak dijaga dengan elok...

ezzyra said...

2 la...sayang sgt sbab mmg cntik tmpat ni.itupon kalau diurus dgn baik.